Slide

Waardevolle content die in de smaak valt

Met een gerust hart je content uitbesteden zonder dat je inlevert op kwaliteit. contentcreatie ONTDEK DE IMPACT

Contentcreatie

Zichtbaar aanwezig door contentcreatie

‘Motion creates motion’. Het tegenovergesteld is ook waar. Laat je een tijdje niets van je horen, dan word je niet meer opgemerkt of zelfs vergeten. Kortom, breng jouw merk onder de aandacht door contentcreatie. Met blogs. Whitepapers. Infographics. Nieuwsbrieven. Zelfs video’s. Wij doen het!

Contentcreatie in beweging

Welke content uitbesteden

Je begrijpt dat je met content onder de aandacht komt van je publiek. Meer content is meer aandacht. Maar welke contentvormen wil je inzetten? Moeten dat blogartikelen zijn? Vlogs? Content op je eigen website? Ons antwoord: wij maken content waar jouw publiek behoefte aan heeft. Daarom doen we vooraf altijd eerst een contentscan.

Dit is wat we doen

  • Website content
  • Blogartikelen
  • Nieuwsbrieven
  • Vlogs

De contentscan

Bij ons staat resultaat van contentcreatie voorop. Om inzicht te krijgen in de kansen content voor jouw organisatie, doen we vooraf eerst een contentscan. Je krijgt antwoorden op:

  • de contentbehoefte van de doelgroep,
  • via welke media ze bereikbaar zijn,
  • en het verwachte resultaat.

Wij begrijpen dat je eerst antwoord wilt hebben op deze vragen, voordat je contentcreatie uitbesteedt. Vraag daarom de gratis contentscan aan.

Waarom contentcreatie

De kunst van effectieve contentcreatie is een boodschap vertellen die de aandacht krijgt en blijft hangen. Dit geldt niet alleen voor eigen webteksten, maar ook voor blogs, opinies en artikelen op publieke websites. Daarom maken wij content waarbij we jouw doelgroep centraal stellen en zo betrokkenheid creëren voor jouw merk.

Contentcreatie biedt verschillende mogelijkheden om deze doelen te realiseren. Van goed vindbare webpagina’s tot nieuwsbrieven die graag door anderen gelezen en gedeeld worden.

Van contentcreatie naar contentdistributie

Zodra we de content hebben gemaakt, plaatsen we het op plekken waar de doelgroep komt. Dit kan de eigen website zijn, een vaksite of natuurlijk ook op social media. Content distributie noemen we dat. Lees welke kanalen we inzetten om effectief content te distribueren?

Het doel van contentcreatie

Content laat je maken met een reden. Je wilt dat bezoekers van je website actuele en juiste productinformatie te zien krijgen. De nieuwsbrief moet klanten inspireren en helpen bij het beter gebruiken van een product. Kortom, content creatie heeft een doel: nieuwe klanten werven en bestaande klanten behouden.

Content creatie biedt verschillende mogelijkheden om deze doelen te realiseren. Van goed vindbare webpagina’s tot nieuwsbrieven die graag door anderen gelezen en gedeeld worden.

Voorbeeld van contentcreatie

Hoe contentcreatie doelgericht in te zetten

Een onderneming in ledverlichting wil haar vaste klanten aanzetten tot een beter gebruik van de producten. Hiervoor heeft zij content laten ontwikkelen dat klanten inspireert met sfeerimpressies, maar ook stimuleert tot een beter gebruik door montage-instructies. De content wordt gepubliceerd op de website, in nieuwsbrieven en op sociale media. Uiteindelijk zijn de klanten zo enthousiast dat ze niet alleen klant blijven, maar ook aanbevelen bij anderen

Voordelen van content creatie:

  • Trouwe klanten
  • Meer aanbevelingen
  • Beter vindbaar in zoekmachines

Ook contentcreatie inzetten?

Neem contact op en we vertellen je meer over de mogelijkheden.
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht

Menu
× Hoe kan ik je helpen?