Slide

Benut de impact van content.

NetRespons helpt organisaties de kracht van content te benutten. Met een strategie die imago, merkbekendheid & communicatie verbetert.
Meer bereik en tevreden klanten. content marketing strategie ONTDEK DE IMPACT

Contentstrategie met resultaat en verbinding

Interne en externe doelen bereiken: het C-Respons contentstrategie model biedt die kapstok. Met onderdelen die elkaar versterken! Planmatige aanpak en focus op synergie voor jouw organisatie.

Contentmarketing model

WORKSHOPS CONTENTMARKETING

Ontdek welke contentstrategie past bij jouw organisatie of afdeling. En hoe die concreet uit te werken met contentmarketing.

Kies uit 3 interactieve contentworkshops: 1) contentstrategie
2) contentplanning 3) contentcreatie. Geschikt voor 4 tot 8 MT-leden, afdelingshoofden, marketeers- en communicatiespecialisten. Met concrete take aways.

Over NetRespons

Content- en communicatiestrategie opstellen? NetRespons helpt. Van een onderbouwd strategisch plan tot en met uitvoering. Of je nu groot of klein bent, zorginstelling of Tech-bedrijf, NetRespons zorgt voor zichtbaarheid met resultaat.

Laat je informeren welke contentstrategie bij jouw organisatie past. Hoe je de doelgroep bereikt en bindt met waardevolle content. Samen bouwen aan langdurige relaties die jouw organisatie helpen groeien.

Contentstrategie model

1. Content

Laat jouw doelgroep beleven wat je organisatie te bieden heeft. Goede online vindbaarheid en relevante content maken je aantrekkelijk. Ook om bij je te komen werken. Hoe je dat doet? Met content marketing. De juiste boodschap via het juiste kanaal.

NetRespons helpt, van strategie tot en met het schrijven van artikelen.

Contentstrategie model

2. Communicatie

Communicatie die er toe doet heeft impact. Zowel intern als bij externe klanten en stakeholders. 

Zijn er al doelen bepaald om naar toe te werken? Afgestemd met het gewenste imago en merkbeleid? NetRespons brengt consistentie aan in de communicatie en helpt bij de mix van kanalen en resources.

Gebruik NetRespons als spiegel of klankbord. Met een prettige, opbouwende werkwijze over wat beter kan. Maak nu een vrijblijvende afspraak.

Contentstrategie model

3. Contact

Contact maken met je doelgroep. Dat is wat anders dan e-mails zenden of veel adverteren. Komt de boodschap goed over? Bij wie? 1-op-1 of 1-2-many? En wat is het juiste moment om contact te leggen? Een contactstrategie en contentkalender bieden houvast. Waarbij meten straks ook weten is.

Contentstrategie model

4. Conversies

Van websitebezoeker tot klant, van geïnteresseerde consument tot actieve deelnemer of participerende burger. Conversies die er toe doen. Elke organisatie, van non profit sector tot webshop, wil resultaat.

Contentstrategie model

5. Customer Experience

Een goed gesprek of boeiend bericht maken klanten blij. Vooral als dit authentiek is! En niet alleen bij de werving van nieuwe klanten of de introductie van een product of dienst. Blijf goed in beeld bij alle fasen in de Customer Journey met pakkende content. Want een tevreden klant is goud waard. Maak nu met jullie Customer Experience het verschil.

Content kan daarin bepalend zijn. Content marketing is pull-gedreven en schept vertrouwen en nodigt uit tot actie. Soms in meerdere stapjes. Met een hoge gunfactor.

Menu